Nieuwe avonturen in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu Nieuwe avonturen in het vooruitzicht! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu

Nieuwe avonturen in het vooruitzicht!

Blijf op de hoogte en volg Gerda

09 Augustus 2021 | Nederland, Zwolle

Het is weer zover dat ik weer nieuwe buitenlandse avonturen mag gaan beleven!

Eind september stap ik het vliegtuig in dat me (hopelijk) naar Lesbos zal brengen.
Of op zn Grieks: Lesvos.

Ik heb de mazzel dat ik voor 3 maand mijn werk in Nederland los mag laten om op reis te gaan.

Het plan is om voor 2,5 maand te gaan onderzoeken/ervaren hoe het leven in een vluchtelingenkamp eruit ziet.
Ik zal aan de slag gaan als vrijwilliger bij de organisatie Euro Relief.
Welke taak ik precies ga krijgen is op dit moment nog niet bekend. Dat wordt allemaal bekeken zodra ik er ben.

Natuurlijk zal ik het eiland ook gaan verkennen in mijn vrije tijd. Het vluchtelingenkamp is namelijk maar een klein gedeelte van het Griekse eiland.
Ook plak ik er aan het eind van de 2,5 maand werken nog 1 of 2 weken vakantie achteraan. Maar dat zal ik tzt verder bekijken.

Vorige maand heb ik me ingeschreven bij Euro Relief. Zij hebben aangegeven dat ik welkom ben!
Reisgids voor het eiland heb ik aangeschaft.
Het eiland heeft corona-technisch code groen.
Gisteren heb ik mijn ticket geboekt.
Ik hoef dus alleen nog mijn tas in te pakken!
Helaas moet ik daar nog ruim 6 weken mee wachten….

  • 09 Augustus 2021 - 12:06

    Joanne :

    Veel plezier Hoop dat je het leuk heb daar

  • 09 Augustus 2021 - 18:04

    Helprich En Joke:

    Hoi Gerdaatje,
    wat fantastisch dat je dit gaat doen!
    Sterkte met wachten en succes verder met de voorbereidingen.
    Groetjes van ons.

  • 20 Augustus 2021 - 20:18

    Jaap Ophoff :

    Hoi Gerda, wat fantastisch dat je daar naar toe gaat. Succes en zegen over de voorbereidingen en geduld gewenst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 56376

Voorgaande reizen:

25 September 2021 - 24 December 2021

Lesbos

01 Oktober 2018 - 15 Mei 2019

Sri Lanka, India, Bangladesh

22 Februari 2011 - 03 September 2011

Lesotho

Landen bezocht: