'k ben er weer! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu 'k ben er weer! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu

'k ben er weer!

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

09 April 2006 | Nederland, Enschede

En nu zit ik weer in Nederland... De reis vanaf Suriname duurde lang maar het was wel erg mooi! We werden om 12.30 uur ('s avonds)Surinaamse tijd opgehaald door de taxichauffeur om naar het vliegveld te rijden. Daar vertrok om kwart voor 5 ons vliegtuig naar Trinidad. Daar zijn we om 6 uur 's ochtends (Trinidadse tijd) opgehaald door een dominee. Hij had speciaal voor ons een auto gehuurd waarin we de hele dag door Trinidad gereden hebben! Wat een geweldig mooi land!!! Mooie bergen en heuvels met een heleboel huisjes erop. Echt super dat de dominee een hele dag aan ons besteed heeft om Trinidad te laten zien aan ons!
Toen we weer op het vliegveld aankwamen zagen we dat ons vliegtuig naar Londen twee uur vertaging had! Er was dus een kans dat we ons vliegtuig in Londen zouden missen!
Na 10 uur vliegen kwamen we in Londen aan. Daar hebben we gehaast om het vliegtuig nog te halen maar helaas... het vliegtuig was eerder vertrokken!!!
Gelukkkig konden we heel makkelijk ons ticket omzetten en twee uur later zaten we in het vliegtuig naar Nederland!
Op schiphol moest ik best lang wachten op mijn koffers en dat terwijl ik mijn 'ophalers' al gezien had!
Superleuk was het om met gejuich binnengehaald te worden door mijn vader, moeder, Alianne, Jannemiek, Inge, Laura, Marian, Eva, Deborah en de hele familie Sollie.

En nu zit ik weer thuis in Enschede. Alles is veel te normaal! Het lijkt afsof ik helemaal niet 4,5 maand weg ben geweest! Maar gelukkig weet ik beter: ik heb een super-ervaring gehad de afgelopen maanden!
Allemaal bedankt voor de reacties op de site, kaartjes, sms'jes en mailtjes.
En tot ziens?!

liefs Gerda

• 09 April 2006 - 19:04

Deborah:

Tuurlijk :) Tot volgende week dinsdag!

• 10 April 2006 - 09:01

Frieda:

Tot gauw! Ik heb zin om ervaringen uit te wisselen!
    Liefs Frieda

• 14 April 2006 - 09:29

Geke:

Ha Gerda!

Best koud he hier? Ik wil eigenlijk best wel weer terug naar Suriname, jij ook? Maar hier in huis is het ook wel weer gezellig!

Liefs, Geke