ik ga op vakantie!!! - Reisverslag uit Maseru, Lesotho van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu ik ga op vakantie!!! - Reisverslag uit Maseru, Lesotho van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu

ik ga op vakantie!!!

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

09 Mei 2011 | Lesotho, Maseru

Nog even snel een blog schrijven voordat ik weer op vakantie ga!
De afgelopen week heb ik me weer prima vermaakt. (al ben ik de fases van verkoudheid een voor een aan het doorlopen...) Lekker gevolleybald op het YouthCenter. Daar ook een geweldige Rock Solid gedaan met ruim 30 kids!!!
Verder de jeugdgevangenis bezocht, genoten van de straatjongeren en alle andere dingen die we hier elke week doen.
Afgelopen dinsdag hebben we Arjen, de broer van Heleen, opgehaald van het vliegveld in Bloemfontein. De laatste dagen crossen we nu overal en nergens naartoe om de stad en de omgeving te laten zien aan Arjen. Zo zijn we vanochtend eerst naar een medische kliniek geweest even buiten Maseru. Daar hebben we een rondleiding gekregen van een vriend die daar werkt. Ondertussen hebben we daar ballonnen uitgedeeld aan kinderen in de wachtruimte. Geweldig wat een feestje dat werd! De kids speelden lekker met de ballonnen en de ouders vonden het leuk om de kids te zien spelen (met de blanke mensen...) en ik ben plat geknuffeld en gekust door zo'n lief jochie.
Na deze rondleiding hadden we nog 3 uur over voordat we bij vrienden gingen braaien. Tja... dan rij je maar even de bergen in! We zijn naar Roma gereden waar mooie kliffen zijn. Na even klimmen stonden we bovenop een berg, tussen andere supermooie bergen. Bedenk daarbij dat er geen toeristische paadjes gelegd zijn maar dat het allemaal nog puur natuur is (en dat we ons soms echt wel bewust waren dat het stiekum best gevaarlijk was...). Maar we hebben ervan genoten ;)

Morgen gaan we op vakantie!!! Het enige dat we weten is dat we morgen een nacht in de bergen gaan slapen (waar het heeeeeeeeel koud schijnt te zijn), dat we daarna doorrijden naar Durban en St. Lucia en Swaziland. Hoe lang, wat en waar weten we allemaal nog niet. Wat ik wel weet is dat ik er veel zin in heb! Weer lekker naar de zee en nieuwe dingen ontdekken die ik in een volgende blog kan opschrijven!!!

  • 09 Mei 2011 - 20:12

    Jayjay:

    Leuk Gerda! Veel suc6 met de reis. Take care.

  • 10 Mei 2011 - 08:28

    Mieneke:

    GENIET ervan!!

  • 10 Mei 2011 - 16:18

    Diana/jeremy:

    in de bergen slapen..... ik hoop dat er geen enge beesten zijn hahaha
    heb je het al gehoord.. de pannakooi is gestolen.
    Doei Diana en Jeremy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Lesotho, Maseru

Lesotho

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2012

How great Thou art!

26 April 2012

toch maar...

06 September 2011

Always look on the right side...

01 September 2011

Ontkennen helpt niet meer...

28 Augustus 2011

Bye Bye Bye Bye
Gerda

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 56182

Voorgaande reizen:

25 September 2021 - 24 December 2021

Lesbos

01 Oktober 2018 - 15 Mei 2019

Sri Lanka, India, Bangladesh

22 Februari 2011 - 03 September 2011

Lesotho

Landen bezocht: