Always look on the right side... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu Always look on the right side... - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu

Always look on the right side...

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

06 September 2011 | Nederland, Enschede

k Ben weer in Holland! In het land waar o zo vele Basotho zouden willen wonen (zonder te weten waar het ligt en wat voor land het is....)
De laatste dag hebben we lekker Afrikaans doorgebracht: wat bij de kerk rondgehangen met jongelui en bijna te laat komen op het vliegveld.
We moesten een gedeelte van het uitzwaaiteam nog ophalen vanuit het centrum. Natuurlijk stonden ze niet klaar maar waren er 'bijna'. Toen werd ter plekke nog besloten wie er in de auto stapten en 2 anderen gingen naar de taxiplaats om met een tacibusje naar het vliegveld te gaan.
Tegen al mijn verwachtingen in hebben zij het ook nog gehaald om ons uit te zwaaien!!!

Erg leuk was het om een heel uitzwaaiteam om me heen te hebben op het vliegveld. 11 vrienden hebben ons de lucht in zien gaan!

De reis verliep verder zoals de reis had moeten verlopen. 6 uur wachten op Johannesburg, 4,5 uur op Cairo en tussendoor nog wat vliegen.

Op schiphol stond ook weer een leger met mensen klaar om ons te verwelkomen. Ook dat was erg leuk!

Het weekend heb ik in Enschede, bij mn ouders, doorgebracht. Lekker relaxed met familie om me heen. Verder weer aan de rechterkant van de weg gereden.
oke... ik moet eerlijk bekennen dat ik ook even aan de linkerkant heb gereden. Vanaf nu praat ik dus voor elke bocht tegen mezelf 'Gerda, ga naar de RECHTERKANT van de weg!'

Nu ben ik er klaar voor om weer lekker naar Zwolle te gaan. Mn huisje inrichten en vrienden te ontmoeten.
Dus als je zin hebt om langs te komen.... je bent meer dan welkom!

En voor iedereen die meegelezen en/of berichten achtergeladen heeft: ontzettend bedankt daarvoor! Het was/is altijd erg leuk om te weten dat mensen meelezen en leuk om de reacties te lezen!

• 06 September 2011 - 11:48

Heddie En Rolien:

welkom terug in nederland,net zo als je snel weer went in nl went ook het rechts rijden wel weer onze dochter heeft het anderhalf jaar in wales gedaan en dat is ook weer goed gekomen succes met alles

• 06 September 2011 - 14:37

De Baas:

Hmm, miss mis.

Je was toch een leftie?

Grtz.blz.

• 06 September 2011 - 16:01

Deborah:

Je bent er weer! Hoe lang blijf je nu in NL? ;) Welkom terug!

• 06 September 2011 - 16:36

Diana/jeremy:

Welkom terug in ons koude kikkerlandje,hoop je snel weer te zien liefs Diana en Jeremy

• 07 September 2011 - 16:43

Matthijs:

Welkom terug!
    Leuk, de tuinkabouter staat klaar en ik ben bijna jarig. :)

• 15 September 2011 - 14:17

Jayjay:

Ha Gerda! Weer even wennen aan ons haastige klimaat? Hopelijk heb je niet veel traantjes hoeven laten, tijdens je vertrek. Iig succes met het oppakken van je Nederlandse werkzaamheden! Jj