En dan denk je dat je het geregeld hebt... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu En dan denk je dat je het geregeld hebt... - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gerda Heuw - WaarBenJij.nu

En dan denk je dat je het geregeld hebt...

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

21 Juli 2008 | Nederland, Zwolle

'Wat moet er allemaal in ieder geval geregeld worden?'
- ticket boeken
- visum aanvragen
- verzekeringen afsluiten

We zijn een maand terug maar met het eerste punt begonnen: ticket boeken.
Ik naar D-reizen.Een mooi ticket gevonden. Vliegen met Air Berlin vanaf Dusseldorf. Direct maar betaald ;).
Zo... dat was stap 1.

Een dag daarna een afspraak gemaakt bij de ambassade. Daar moest je even 15 euro neerleggen om telefonisch een afspraak te maken! Op geen enkele andere manier kon je een afspraak maken... grrrr.
21 Augustus gaan Deborah en ik een dagje Amsterdam doen!

Zo dat was stap 2!

k Was natuurlijk helemaal blij totdat... dat ene telefoontje...

D-reizen belde dat de vlucht van Air Berlin gecanceld was! Wegens de te hoge brandstofkosten.
We zouden een vergoeding krijgen bij onze volgende (?!) vlucht bij Air Berlin.
Verder had het reisbureau al wel een mooi alternatief gevonden voor zeven euro duurder! Gelukkig maar zo'n klein verschil.

Nu zullen we op 12 september vertrekken vanaf Dusseldorf. We vliegen dan via Milan.
Op 9 januari pakken we het vliegtuig weer terug. Weer via Milan.

Zou er weer een telefoontje komen ;)

• 21 Juli 2008 - 19:39

Matthijs:

Ik wil je best bellen. :)

• 21 Juli 2008 - 20:52

Job:

he gerda,

mochten ze van D-reizen weer bellen, contact mij eerst ff voor je verder beslissingen maakt. meestal kun je online betere vluchten krijgen. ik heb het de eerste keer ook bij een reis bureau gedaan maar de vliegmaatschapijen zelf bellen is meer flexible and goedkoper, is mij ervaring. sory dat ik dat niet eerder vermeld heb.

heel veel suc6 bij de ambadase in A'dam

let me know how it went there

blessings
    Job

• 25 Juli 2008 - 10:08

Laura:

Het lijkt wel suriname haha! Maar spannend....het komt steeds dichterbij!!!!

• 08 Augustus 2008 - 11:38

Willemieke:

Heerlijk he, vervoer... maar het komt vast allemaal goed.
    Maar je hebt in ieder geval de beste Medepassagier die je kan hebben, God gaat met je mee! Heel veel succes daar en ik bid voor je!

Liefs Willemieke